Monday, January 17, 2011

You’ll be my American girl



AA body,Purple JC Litas, vintage shorts levi's 501


The weather outside is a disaster, it's absolutely impossible to make a decent picture, besides the incredible cold, there is a fog that have not dissolved for 5 days, and you can't see anything except your foot, on days like this I would stay at home all day on the sofa drinking hot tea. But I really need to post my new Purple Litas. Then I hardly got up from the sofa, and tried in vain for a white wall with no furniture and piles of magazines that invaded my set ;) At the end the choice fell on this yellow wall, which I then tried to whiten with photoshop, in vain!

I matched to my Litas a body from American Apparel, super skin-tight and transparent in the center and shorts made from an old pair of Levi's 501 jeans.


Il tempo fuori è un disastro, è assolutamente impossibile fare una foto decente,oltre al freddo incredibile, c'è la nebbia che non si dissolve da 5 giorni, e non riesci a vedere nulla tranne i tuoi piedi, in giorni come questi starei in casa tutto il giorno sul sofa a bere il the caldo. Ma avevo proprio bisogno di postare le mie nuove Litas. Allora mi sono alzata a fatica dal sofa, e ho cercato in vano un muro bianco senza mobili o pile di giornali che invadessero il mio set ;) Alla fine la scelta è ricaduta su questo muro giallo, che poi ho cercato di sbiancare con photoshop, anche questo in vano! Alle Lita ho abbinato un body di american apparel, super-attillante e trasparente al centro e i shorts ricavati da un paio di vecchi jeans levi's 501.




























No comments:

Post a Comment